Sider

søndag 1. februar 2009

Liv i leiren....

Her var det livat på fredag.

Jeg skulle lufte litt før jeg la meg og kikker samtidig ut gjennom det åpne vinduet. Der står to underlige figurer å kikker opp på naboblokka. Jeg så at det var brannmenn og lurte litt på hva som brant. Så det sto noen på forsiden av blokken også (jeg ser baksiden fra mitt vindu). Så hører jeg masse brøling og "smell", men så hverken flammer eller røyk. Så kom et par ski ut fra vinduet i 4. etasje og en mann brøler og smeller i vinduet. Ser politiet også.

Så ut til at en mann var helt rabiat i en leilighet i 4. etasje. Politi og brannmenn var på stedet. Hyl og skrik, smelling og kasting av møbler og ting ut av vinduet både på baksiden og forsiden.

Jeg gikk å la meg etter omtrent en halvtime så jeg aner ikke hva som har skjedd videre.

Men det står en del skrot på brannverandaen utenfor vinduet og det ser ut til å være noe på plenen foran blokka også.

Gøy å bo i byen. *ler*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar