Sider

mandag 20. april 2009

Trondheimstur

På lørdag satte jeg meg på toget til Trondheim sammen med en venninne.



Etter noen timer på toget ankom vi Trondheim. Der møtte vi enda en venninne og vi spiste deilig pasta på Alberto E Tonino i Nordre gate.

Deretter gikk turen til Trøndelag teater for å se Chicago. Det var en flott forestilling som kan anbefales alle dere som stikker innom Trondheim, eller som bor der.






Søndag satt vi igjen på toget - denne gang i retning Oslo. Rett før Hjerkinn så jeg endelig MOSKUS. Ble så overrasket at jeg bare uttrykte et lite OI....Gøy å se disse urtidsdyrene. Man føler seg hensatt til steinalderen.

I Oslo hadde det vært togkaos, men det så bra ut når vi ankom Oslo. Dessverre rakk ikke min venninne første tog hjem, og innen neste tog skulle gå så var det fullt togkaos igjen. Så hun fikk campere på min sofa.

3 kommentarer:

  1. Moskus? Jøss, det har jeg aldri sett.

    SvarSlett
  2. Jeg har også sett moskus fra togvinduet. Flotte dyr.

    Takk for besøket, og velkommen tilbake til Trondheim. :-)

    SvarSlett
  3. @Liv Ja, moskus. Ble så overrasket selv. Hadde ikke ventet å se det.

    @Anne-Lill. Blir nok en ny tur til Trondheim ja.

    SvarSlett