Sider

søndag 7. juni 2009

Lørdag i byen

I dag har jeg vært på bytur.



Tok bussen til byen, leverte en ring til rensing, var innom for å se etter sko og fant selvfølgelig ingen jeg hadde lyst på. Kikket innom Kappahl, H&M og Lindex for å se om de hadde noen fine klær, men jeg er nok blitt for kresen. Fant i hvert fall ingenting.

Så tuslet jeg oppover mot Aschehougs bakgårdssalg. Skulle møte to venninner der. Jeg var litt tidlig ute, så jeg kjøpte meg en is-kaffe og satte meg i solen med en bok. Det var utrolig deilig å sitte i solen, men jeg burde jo som vanlig hatt solkrem.




Etterpå ruslet vi rundt på bakgårdssalget med et lite utbytte på 3 bøker. VI ruslet videre til Sultan Tekstil som har opphørssalg. Det ble det innkjøp av blonder. Var ikke så stor rabatt på blondene, men det ble noen meter på meg.





Dagen ble avsluttet med lunsj på Bacchus før vi gikk hver til vårt. Mine to venninner skulle i operaen og se Svanesjøen, mens jeg skulle handle inn "velkommen til verden"-gave til Erik.



Fant også en søt gavepose og kort.



En meget vellykket dag i byen.

4 kommentarer:

  1. Alt man kan bruke blonder til...

    SvarSlett
  2. Ble ikke laptopen fin med blonder da? *ler*

    SvarSlett
  3. Jeg var også på bakgårdssalg, endte opp med litt fler enn tre bøker. Men utvalget var kanskje litt bedre torsdag formiddag enn det var på lørdag? Eller så er det jeg som har lest få av de mest spennende bøkene de siste årene...

    SvarSlett
  4. Hadde nok endt opp med mer jeg også.... om jeg hadde klart å fortrenge manglende plass i bokhyllene.... *ler*

    SvarSlett