Sider

tirsdag 29. september 2009

Jobb-bytte

Fredag 25. september var siste arbeidsdag i min gamle jobb. Onsdag var det klart for avslutning. Vemodig, men veldig fin. Mange fine ord ble sagt.

Denne flotte kaken ble servert. Og som dere ser i bakgrunnen er fargevalget i rosa og lilla. Og undertegnede stilte i lilla skjerf - enda jeg ikke visste om fargene. Kollegaene mine vet nok hvilke farger jeg bruker ja.




Dette flotte kortet ble overrakt sammen med en pose fra Thune. I posen lå det en eske.



Og i esken lå dette flotte kjedet. Jeg har allerede brukt det flere ganger.




I tillegg fikk jeg en vakker blomsterbukett. Her er buketten på onsdag. Da hadde ikke liljene sprunget ut enda.



Og her er blomstene på søndag. Da var liljene sprunget ut. Veldig vakre.




Posted by Picasa

4 kommentarer:

  1. Så koselig! Fine blomster, nydelig kake og flott smykke :)

    SvarSlett
  2. Så koselig med en slik avslutning, smykket var bare lekkert!!

    SvarSlett
  3. For en fin avslutning du fikk! Wow, det er mange arbeidere som ikke får en takk engang, når de slutter i en stilling. Tenk om alle kunne vise litt mer omtanke og gi litt oppmerksomhet til de som slutter, og gjøre litt stas på dem - slik du fikk oppleve!

    SvarSlett