Sider

tirsdag 3. november 2009

Award



Trønderfår har gitt meg en MeMe Blog Award!
Jeg ble kjempeglad, tusen takk!

Med denne Awarden følger en utfordring. Jeg skal skrive sju ting om meg selv, og sende Awarden videre til sju andre bloggere.

1. Jeg har nettopp begynt i ny jobb
2.  Jeg bor på Bjølsen
3. Jeg elsker å gå i operaen eller på teater.
4. Jeg hater snø i Oslo
5. Jeg liker kjølige høstdager med sol.
6. Jeg har lang ønskeliste hos biblioteket
7. Jeg liker å sitte under pleddet med en bok eller et strikketøy, ha tent masse stearinlys og med en stor tekopp i nærheten.

Jeg vil gi denne Awarden videre til:
HildeSol
Garnkurven
Ellinor's
Huset på planen
Prinsessen og Iris
Hel ved
Mellom alt og ingenting

3 kommentarer:

  1. Oi, det var koselig. Tusen takk! Er ikke helt inne i dette ennå, men skal ha den på minnet til jeg er litt klokere og litt mer bevandret i bloggverden. ;-)

    SvarSlett
  2. Hei, jeg har ikke sett dette før nå! Svar kommer snart!

    SvarSlett