Sider

onsdag 27. januar 2010

Utfordring

Maisa og Natalie har gitt meg følgende utfordring:



Utfordringen er:
1. Gå inn på mine bilder/mapper
2. Velg den 6. mappen
3. Finn det 6. bildet
4. Sett inn bildet på bloggen og skriv litt om det
5. Inviter 6 nye, link og gi beskjed til dem   Jeg dropper denne ettersom de aller fleste ser ut til å ha fått denne fra en eller annen kant, men hvem som helst er velkomne til å ta utfordringen.




Bildet ble tatt 3. mars i fjor, for å vise den store mengden snø som fremdeles lå på bakken. Jeg er ikke glad i snø og ønsker meg vår allerede nå. Jeg håper virkelig ikke det er så mye snø i mars i år. :)

5 kommentarer:

  1. "...den store mengden snø som fremdeles lå på baken."

    Hvem sin bak, sa du? ;)

    Synes forøvrig den nye layouten var slitsom...

    SvarSlett
  2. Layout tas til etterretning....


    og det var selvfølgelig baken til moder jord. ;)

    SvarSlett
  3. Takk for klemmen :)
    Jeg så det samme som Ulla - en and! Og den har dusker på hodet :D

    SvarSlett
  4. Jeg ser også anden nå, men den så jeg ikke før Ulla og Sol påpekte det.

    SvarSlett