Sider

søndag 7. mars 2010

To sider av samme sak.

To kvinner sitter og snakker:

- Vi hadde sex i går, katastrofe! Han kom hjem fra jobben, spiste middag på tre min., vi hadde sex i fire min. og to min. senere sov han. Hva med deg?

- Fantastisk! Han inviterte meg på middag på restaurant etter mitt valg, vi gikk en romantisk tur hjem som tok ca. en time. Vel hjemme tente han levende lys og så hadde vi forspill i en time, vi hadde vidunderlig sex i minst en time og til slutt, tenk deg, snakket vi sammen en time! Et vidunderlig eventyr med andre ord......


Deres respektive menn sitter og snakker:

- Vi hadde sex i går. Helt rått! Kom hjem fra jobben, middagen var allerede servert, spiste, hadde sex og sovnet med engang. Kan ikke bli bedre. Hva med deg?

- Katastrofe! Kom hjem fra jobben, strømmen var gått. Måtte inviterte kjærringa på middag, smakte ikke godt, men dyrt, hadde ikke råd til taxi hjem, så vi måtte gå. Kommer hjem, fremdeles ingen strøm, måtte tenne noen stearinlys så vi kunne se. Var så jævlig irritert at det tok meg en time å få den opp og stå, og klarte ikke å komme før etter 1 time. Jævlig frustrerende! Da jeg endelig kom, fikk jeg ikke sove, minst en time lå jeg der og hørte kjærringa plapre!!!



*knis*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar