Sider

tirsdag 20. april 2010

Award

Jeg har fått en bloggpris av Linsky.  Tusen takk! *klem*




Som mottager må jeg gjøre følgende:
* Takke den personen som nominerte
* Kopiere awarden til bloggen min
* Link til personen som nominerte

Og så kommer det vanskelige; å liste opp 7 ( i mitt tilfelle u-)interressante ting om meg selv.

1. Jeg elsker å gå i teater og opera.
2. Hver tirsdag tar jeg opp CSI fordi jeg må høre Herreavdelingen.
3. Jeg er fast gjest hos Deichmanske bibliotek.
4. Jeg gjorde et supert valg da jeg sa opp jobben min i fjor sommer.
5. Jeg har strikkedilla.
6. Man kunne se et glimt av meg på God kveld, Norge på TV2 lørdag 17. april
7. Til høsten er jeg publikum på 4 fredager med Beat for Beat.

Denne har vel vært hos de aller fleste bloggere jeg følger. Men alle lesere må gjerne forsyne seg med en award. Den er vel fortjent.

2 kommentarer:

  1. Wooo! Hvorfor var det et glimt av deg på tv den 17. april? Dette synes jeg slett ikke var uinteressante fakta. :) God helg!

    SvarSlett
  2. Vel..... jeg er da stadig på TV. *knis*

    SvarSlett