Sider

mandag 13. mai 2013

Garnshopping

Noen... aka meg... klarer sjelden å gå fra fint garn og fine farger. Det bærer garnlageret preg av.

Turen til Trondheim i helgen var ikke noe unntak i så måte. Lørdag møtte jeg Marion (damen med fin blogg og superfine luer) og vi skravlet, garnshoppet, skoshoppet og strikket oss gjennom lørdagen.

Gevinsten av garnshoppingen bekjennes herved:

 Hamilton tweed fra BC garn
Fabel fra Drops 
Raggi fra Järbo 
3-trådsgarn fra Rauma 
 Symra fra Telespinn


I tillegg har jeg byttet til meg litt Drops merino ekstra fine. Det er et super garn til strikketing til de som klør av ull. 


Jeg kan tydelig se at gjennomgangsfargen er veldig turkis. 


All denne handlingen gjør virkelig ikke noe for å redusere lageret mitt altså. Merkelig det der....

2 kommentarer:

  1. Fasinerende, jeg var HELT sikker på at garnlageret ditt ville krympe litt om du tilførte noen fine turkise nøster? Hmm... Mystisk...

    SvarSlett