Sider

søndag 30. november 2014

God første advent

Her i huset blir adventstiden brukt til rydding. Ikke noe pynting med stjerne eller stake i år, men masse lys har jeg fremme som vanlig.

Oppussingen er ferdig, så langt man kommer før IKEA får levert det de skal, og nå er det kun rydding som gjenstår. Men det er mer enn nok rydding. Særlig kjøkkenet. For med flerdoblet plass så må jeg jo finne ny plass til det meste av tingene mine og det tar tid. Foreløpig er det satt litt her og litt der, men jeg må finne gode lagringsplasser for alt etterhvert.

I tillegg skal det settes opp veranda til alle leiligheter i blokken jeg bor. Og for 2 uker siden kom verandadøren på plass. Og rett før helgen kom det på plass lister og dørstokk. Så nå er det litt maling som skal til før jeg kan sette på plass ting. Det mangler en radiator da og håpet er at den kommer før jul. Jeg har en gammel vifteovn som gir varme i stuen sammen med radiator på kjøkkenet så jeg fryser ikke (så mye), men jeg er veldig glad for å ha automatsikringer i disse tider.







Sofa og seng er heldigvis på plass. Og stikketøyet har inntatt sofaen.



1 kommentar:

  1. Så flott kjøkken du har fått. eller sikkert kjøpt
    Blir nok godt å komme skikkelig i orden etterhvert.
    Tenker det er både det ene og det andre fremme
    innen jula ringes inn.
    Ha ei riktig god adventstid :)

    SvarSlett