Sider

fredag 29. august 2014

Det nærmer seg oppstart

Mandag kommer håndverkerne. Her ser det bombet ut, men nå er mesteparten pakket ned.

Lurer veldig på om alt klarer seg i kassene, men det er pakket ganske greit. Må få tømt det aller siste skapet og får hevet ut en del søppel. Søndag er det fri.

I dag kommer det søppeltaxi for å hente sofa og seng. Søppeltaxi er genialt for oss uten bil eller mulighet til å få kjørt vekk. De henter og kaster for deg. Bestill bil og antall mann ut fra hva man har av søppel. I dag har jeg stor bil og to mann - noe som selvfølgelig fordyrer, men med store møbler så må de jo være to.

Når dette er fjernet så får jeg tømt det aller siste, lagt over støvbeskyttelse og så er det ikke stort mer å gjøre.




Ettersom jeg ikke skal bo her så blir det nok ikke så mange bilder underveis, men jeg får se om jeg tar turen innom leiligheten av og til uansett.

1 kommentar: