Sider

torsdag 4. juni 2009

Beat for beat

 

Til høsten blir undertegnede å se på TV. Slett ikke som deltaker, men som linselus, også kalt publikum.

Torsdag 28. mai var jeg og ei venninne publikummere på to opptak av Beat for beat. Heldige oss fikk da opptaket med Lene Alexandra...... vanskelig å se passe nøytral ut da gitt. Ikke fnise tåpelig, slenge replikker og ikke minst; ingen himling med øynene pga teit blondine.

I tillegg til Lene Alexandra så var Henning Standen der. Det var han som i en tidligere sesong sang alle stemmene i We are the world. Anbefaler mine lesere å søke opp ham på Youtube.com. På det andre laget var Bertil Bertilsen og Ronny Georg Bertilsen fra The Publiners.


Opptak to var Marte Helleseter og Ole Morten Aagenæs vs. Hilde Lyrån og Teodor Janson. Hilde Lyrån og Teodor Jansen spiller jo i Evert Taube forestilling på Edderkoppen til høsten, og etter Beat for beat fikk jeg enda mer lyst til å se.

Truls Nebell varmet opp publikum... og nærkontakt med ukjente naboer er ikke "my cup of tea" når det gjelder oppvarming gitt.
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Sliiitsomme mannen... *sukk* Jeg var strengt tatt mer oppvarmet, klar og i godt humør før han begynte...

    SvarSlett
  2. morsomt.. Skal se om jeg ser dere. ;)

    SvarSlett
  3. Ja, det må du gjøre ecoMamma. ;)

    SvarSlett