Sider

torsdag 4. juni 2009

Sjokkmelding

Fredag morgen hadde jeg fri fra jobben, men var tidlig oppe ettersom jeg skulle ha tidlig buss til mamma og pappa. Hørte noe om kirkebrann på nyheten og tenkte gale mennesker som gjør sånn... så hørte jeg Våler og fikk sjokk. Var det vår kirke som hadde brent ned... nei, det måtte være en annen kirke. Og en halv time til neste nyhetssending! Av en eller annen merkelig grunn tenkte jeg ikke på å sjekke internett....

Jeg dusjet og ordnet meg og satte meg ned til neste nyhetssendingen og jo det var vår kirke. Reiste oppover og ny sjokkmelding på kveldsnyhetene. Noen hadde tent på. Huff....


Var i butikken på lørdag og reiste da bort til kirken. Gikk en runde der og skrev meg inn i protokollen. Tok noen bilder også.

Våler Kirke på Wikipedia.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar