Sider

torsdag 6. mai 2010

Teater

I går var jeg på Centralteateret for å se en konsert. Det var sanger av Jacques Brel som ble fremført av Marika Enstad og Sven Henriksen.

Man ble nesten hensatt til Paris og An Evening in Paris... men bare nesten. Jeg synes vel ikke at de klarte å få frem det melodiøse i sangene. De ble litt "harde" i syngemåten.  De hadde med seg pianisten Trond Lindheim, men jeg synes vel at de burde hatt trekkspill....... Det hadde vært Paris det. Og kanskje hadde forestillingen gjort seg bedre i Teaterkjelleren, men småbord og rødvin.


Bildet er fra Oslo Nye sin hjemmeside.

2 kommentarer:

  1. Nå ble jeg enda sikrere på at det var helt greit å ikke bli med...

    SvarSlett
  2. Det er jeg nok enig med deg i. Jeg koste meg, men det var litt som manglet.

    SvarSlett