Sider

lørdag 28. september 2013

En fin dag

I dag har vært en fin dag.

Først litt rydding i heimen, helgehandel av mat og friske blomster så en bytur sammen med niesen min. Litt småting på Søstrene Grene, et par garnnøster til sokker og tøfler og et blad ble dagens fangst.

Så gikk turen hjem til min niese og vi handlet inn og laget middag. Så ble det sokkestrikking og sofakos hos henne.

Te, brus, levende lys og en liten bolle godis.


Så kjørte hun meg hjem og jeg har litt hjemmekos i dag også.

Te, sjokolade, lys og de fine høstastersen som ble innkjøpt i dag.

Nå er det strikking og tv resten av kvelden. Søndagen skal tilbringes på jobb for å bli ferdig med enda flere oppgaver.

Håper alle mine trofaste lesere har en fin helg

2 kommentarer:

  1. Fin helg her også! De store spørsmålene er: hvilket blad kjøpte du? Hva strikker du nå? Ha en fin uke!

    SvarSlett
    Svar
    1. Denne så jeg ikke før nå. Huff da. Men bladet var Familliens småstrikk.

      Slett