Sider

onsdag 20. august 2014

Shopping

Første helgen i august var jeg i Nord-Trøndelag i bursdagslag. Satt på med en venninne tur-retur Trondheim og på hjemveien skulle hun innom Klokkarstu på Inderøya for å hente et bilde av Randi Antonsen.

Jeg har jo tenkt å handle et par bilder i anledning utbetaling av arv og oppussing av leilighet. Men ut fra nettet så falt jeg ikke for hennes bilder. Så da var det  bare for å bli med henne at jeg gikk inn. Og hva skjer.....

Først ser jeg dette bilde. Og kjente at dette hadde jeg veldig lyst på.

Så kikker man litt rundt og der...

var det jammen et til.

Helt uplanlagt fikk jeg ekstra bagasje på toget hjem og gleder meg til å finne hvor disse skal plasseres.

2 kommentarer:

  1. Så gøy! Veldig fine bilder :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var utrolig å falle så fort for et bilde, og deretter et til.

      Har et bilde til som jeg planlegger å kjøpe. Må bare bli ferdig med oppussing.

      Slett